Dagen före första besöket

Cyklade till kliniken sent på kvällen för att kolla hur länge det tar att ta sig dit och vara säker på att jag hittar. Hade Slipknots låt Psychosocial på repeat i mp3-spelaren för att ingjuta jävlaranamma (eller jävlaramamma snarare). Int hjälpt de nå. Jag började gråta när jag såg reklamskylten med bebisbilder i aulan. Hoppas att jag inte börjar gråta under besöket också, det är inte alls likt mig och jag gillar inte att gråta offentligt. Men de är antagligen vana vid sånt!

Kommentera

