Det ser bra ut

Jag har en ny hobby – kissa på stickor! Jag har några graviditetstest kvar och tänker använda slut dem, för det är så roligt att se det där strecket uppenbara sig på stickan och jämföra med gårdagens sticka. Det blir starkare för varje dag, precis som det ska. Officiell testdag är imorgon, men plusset är redan så tydligt att jag meddelade kliniken idag. Nästa steg blir väl ett blodprov för att bekräfta att jag är gravid och kolla att hCG-nivåerna är som de ska.

Medan jag väntar på att få tid till blodprov, kan jag roa mig med att skratta åt den här videon. 34 sätt att stava ”pregnant” på 2 minuter. Gå ni och gör detsamma! (Jag är hädanefter PREGANTE!) https://www.youtube.com/watch?v=EShUeudtaFg

(Förresten: Graviditetstest på tyska är Schwangerschaftstest. *torkar spott runt munnen*)

5 thoughts on “Det ser bra ut

  1. 🙂 Kaikki on ihanasti ja menee ihanasti. Ihanaa! 🙂

    Itsekin testasin niin paljon että ystävä ehdotti: ”ehkä voisit jo lopettaa testaamisen?” 😀 Se oli hieno harrastus! Tosin itse aloitin vasta virallisena testipäivänä, ja sen jälkeen plussa vielä hiukan haaleni ennen kuin vahvistui. Halusin nähdä vahvan viivan.

    Gilla

  2. Mä ihan hätkähdin, kun en käynyt täällä enää eilen illalla enkä tänään virka-aikana 🙂 Eli täällä taisi jo keskittyminen ja jännitys herpaantua, mikä tarkoittaa kai sitä, että mun aivot itsenäisesti päätteli jo sun olevan _varmasti_ raskaana. Klinikkaraskautuminen vaikuttaa Donnan ja sinun tapausten perusteella huisin helpolta. Toi YouTube-pätkä oli hauska 😀

    Gilla

    • Joo, minäkin olen jo ihan rentona ja voin taas keskittyä töihin ja muihin juttuihin. Oli kyllä aika hauska että sekä minä ja Donna onnistuimme jo toisella yrityksellä! Mutta olemme molemmat 30-vuotiaita, mikä on aika nuori ikä tässä yhteydessä.

      Gilla

Kommentera

