12-veckorsultra

Allt var bara bra på ultraljudet idag. Lillspratle, som jag har kommit att kalla hen, gjorde skäl för sitt smeknamn och sprattlade och vände på sig hit och dit så läkaren nästan hade svårt att göra de mätningar som skulle göras. Livlig krabat!

Det här innebar även att jag nu vågade berätta på facebook. Min oro över reaktionerna visade sig, förstås, vara HELT obefogade. Idel lyckönskningar och hjärtan från alla håll! Voj vad folk är fina ändå. 🙂 (En av dagens bästa kommentarer kom från min faster: ”Man ska inte låta karlbrist hindra livet!” Ja, precis så resonerade jag också.)

Nu vill jag gärna presentera mig lite närmare här också! Nuförtiden gör man väl det snabbast genom länkar. 😛 Alltså: hej hej, det här är jag! (Eller i alla fall mitt jobb!)

https://www.facebook.com/karinholmstrom.art/
http://www.karinholmstrom.fi/

3 thoughts on “12-veckorsultra

  1. Onnea ultrasta, ihanaa että kaikki hyvin. ❤ Myös H oli 12 viikon ultrassa tosi liikkuvainen, mikä oli hauskaa. ^^ Kiva kuulla että beibisi tulo sai Facebookissa noin hienon vastaanoton, ja oho, rohkenit esittäytyä blogissakin ihan nimellä! Hauska tavata! 😀

    Gilla

    • Juu, ajattelin että ei ole enää syytä olla ihan anonyymina. 🙂 Toki en ole mainostanut blogia facebookissa enkä mainosta tulevaisuudessakaan, mutta jos joku tuttu löytää sen sattumalta niin mikäs siinä. Ei tässä kuitenkaan mitään painokelvotonta ole! 🙂

      Gilla

Kommentera

